Privacy Notice

Privacyverklaring

  1. Privacy: kandidaten

Uw privacy is belangrijk voor ons.

Alle persoonsgegevens die wij verkrijgen in het kader van onze interacties met u als (potentiële) kandidaat voor een vacature bij een opdrachtgever, worden verzameld en verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming, in het bijzonder de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2016/679 van 27 April 2016 (hierna “AVG”).

In deze privacyverklaring wordt uitgelegd waarom en hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, welke maatregelen wij nemen om uw gegevens te beschermen en hoe lang wij uw gegevens bewaren.

De AVG verleent u als betrokkene ook bepaalde rechten.


1.1 Identiteits- en contactgegevens

De gegevensbeheerder voor uw persoonlijke gegevens is de volgende juridische entiteit:

Ascensor (ndholdings)
Koning Boudewijnlaan 20a
3500 Hasselt
België

Ondernemingsnummer 0777.772.823

Als u vragen heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail info@ascensor.be of per brief op het hierboven vermelde postadres (t.a.v. Privacy).


1.2 Doeleinden

Wij verzamelen persoonsgegevens van u als (potentiële) kandidaat om contact met u op te nemen over vacatures bij onze opdrachtgevers, om onze opdrachtgevers te assisteren bij de selectie van kandidaten voor vacatures en/of om interim managers ter beschikking te stellen aan onze opdrachtgevers.

Wij kunnen uw persoonsgegevens ook nodig hebben in het kader van boekhoudkundige activiteiten en procesvoering.


1.3 Rechtsgrondslag

Wij verzamelen uw persoonsgegevens hoofdzakelijk omdat dit noodzakelijk is voor het aangaan van een contract dat de levering van onze diensten regelt en voor de uitvoering van dat contract.

Wij kunnen uw persoonsgegevens ook verwerken omdat ( i ) u daarvoor toestemming heeft gegeven (bijvoorbeeld als u ons gevoelige gegevens heeft verstrekt), (ii) wij een wettelijke verplichting hebben (bijvoorbeeld belasting- en boekhoudregels) of (iii) wij een legitiem belang hebben dat vereist dat wij uw persoonsgegevens verwerken (bijvoorbeeld in geval van een geschil).


1.4 Categorieën persoonsgegevens

Voor de bovengenoemde doeleinden kunnen wij de volgende persoonsgegevens verzamelen en verwerken:

  • Identificatie- informatie;
  • Persoonlijke gegevens: waaronder leeftijd, geslacht, geboortedatum, geboorteplaats, burgerlijke staat, nationaliteit;
  • Contactgegevens: waaronder uw naam, adres, vast telefoonnummer, mobiel telefoonnummer, privé en/of persoonlijk e-mailadres; professionele positie;
  • Werkgerelateerde gegevens: o.a. CV, opleiding, diploma’s, taalvaardigheid, werkgever (incl. achtergrond), beroepsactiviteiten, beroepsvaardigheden, publicaties, salaris, beoordelings- & ontwikkelingsrapporten, interviewverslag, referentiechecks, social media profielen;
  • Levensstijlvoorkeuren en persoonlijkheidsprofiel: inclusief hobby’s, sociale activiteiten, persoonlijkheid, betrokkenheid bij de gemeenschap;
  • Openbare gegevens: inclusief openbaar beschikbare gegevens (bijvoorbeeld persberichten, uw profiel op professionele sociale netwerken);
  • Video-opnamen en/of afbeeldingen;
  • Andere informatie die aan ons is verstrekt.


1.5 Speciale categorieën gegevens

Wij zullen geen bijzondere categorieën gegevens verwerken (bijvoorbeeld medische gegevens, politieke opvattingen, religieuze of filosofische overtuigingen, lidmaatschap van een vakbond), tenzij u deze met uw uitdrukkelijke toestemming aan ons verstrekt.


1.6 Bron van persoonsgegevens

Wij verzamelen uw persoonsgegevens in het kader van onze interacties met u als (potentiële) kandidaat of interim-manager. Dit omvat informatie uit interacties en sollicitaties via onze website, via ons Jobboard, via Social Media (zoals LinkedIn, Facebook of Twitter), via e-mail, per telefoon en tijdens vergaderingen, banenbeurzen, trainingen, seminars of promotie- en netwerkevenementen en uit je CV. In bepaalde omstandigheden kunnen we ook bepaalde gegevens ontvangen van derden, zoals uw referenten en van klanten die uw CV naar ons doorsturen of dergelijke informatie ophalen uit openbaar beschikbare informatie.


1.7 Ontvangers van persoonsgegevens

Voor de hierboven genoemde doeleinden en beperkt tot wat redelijkerwijs noodzakelijk is, kunnen wij uw persoonsgegevens aan de volgende derden verstrekken:

  • potentiële klanten
  • bedrijven die professionele diensten aan of namens ons verlenen (inclusief maar niet beperkt tot: accountants, advocaten en juridisch adviseurs, salarisadministrateurs, hostingservers, servers voor gegevensopslag).
  • sociale zekerheidsautoriteiten
  • overheidsinstanties
  • justitie en politie autoriteiten
  • financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen _
  • andere derde partijen, in verband met bedrijfstransacties (fusie, consolidatie, controlewijziging, reorganisatie van alle of een deel van de activiteiten van Ascensor

Onze IT-dienstverleners, cloud-, softwareleveranciers en webontwikkelingsaanbieders hebben mogelijk ook toegang tot uw persoonlijke gegevens.

Uw persoonsgegevens worden uitsluitend met opdrachtgevers gedeeld voor zover dit noodzakelijk is voor de beoordeling van uw geschiktheid voor de door de opdrachtgever uitgeschreven sollicitatie. Wij sturen uw CV nooit zonder uw voorafgaande toestemming naar onze opdrachtgever(s).

We kunnen uw persoonlijke gegevens delen als we redelijkerwijs van mening zijn dat een dergelijke actie noodzakelijk is om ( i ) de legitieme belangen van Ascensor te beschermen, (ii) om Ascensor te verdedigen tegen juridische claims, (iii) om een misdrijf te voorkomen of fraude te voorkomen of op te sporen.

Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet delen met derden voor direct marketingdoeleinden.

Wanneer we links naar websites of andere organisaties aanbieden, gaat deze privacyverklaring niet in op de manier waarop deze organisaties persoonlijke gegevens verwerken. U wordt aangeraden de privacyverklaringen te lezen op de andere websites die u bezoekt.


1.8 Overdracht van persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens worden niet zonder passende waarborgen overgedragen buiten de Europese Economische Ruimte.


1.9 Bewaartermijn

Wij zullen contact met u opnemen over vacatures bij onze opdrachtgevers totdat u ons laat weten dat u niet langer door ons over dergelijke vacatures benaderd wilt worden.

Wij bewaren uw persoonsgegevens in ieder geval tot 10 jaar na het einde van onze samenwerking (indien van toepassing). Het kan zijn dat wij uw persoonsgegevens langer moeten bewaren omdat een wettelijke verplichting of een gerechtvaardigd belang ons verplicht uw persoonsgegevens langer te bewaren of omdat u daarmee heeft ingestemd.


1.10 Rechten

U kunt altijd contact met ons opnemen als u:

  • om toegang tot of rectificatie van uw persoonsgegevens te verzoeken.
  • verzoeken om verwijdering van uw persoonsgegevens.
  • verzoeken om een beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens.
  • bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.
  • verzoeken om overdracht van uw gegevens naar een andere dienstverlener.
  • stuur ons een klacht als u van mening bent dat wij niet handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. U kunt ook een klacht indienen bij de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit (GBA) op https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be , Drukpersstraat 35 , 1000 Brussel.

Indien wij uw persoonsgegevens (bijvoorbeeld gevoelige gegevens) verwerken omdat u daarvoor uw toestemming heeft gegeven, kunt u uw toestemming altijd intrekken (zonder dat dit de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking aantast).

Voornoemde rechten kunt u uitoefenen per e-mail info@Ascensor.be of per brief naar het postadres vermeld onder punt 1, vergezeld van een kopie van uw identiteitskaart. Wij zullen redelijke inspanningen leveren om binnen een termijn van 1 maand (die indien nodig kan worden verlengd) op uw verzoek te reageren.

Het is belangrijk voor ons om nauwkeurige en actuele gegevens over uw persoonlijke gegevens bij te houden. Laat het ons ook weten als uw persoonsgegevens niet juist of niet meer actueel zijn.


1.11 Geautomatiseerde besluitvorming

Wij doen niet aan geautomatiseerde besluitvorming.


1.12 Beveiliging

We hebben passende technische en organisatorische maatregelen geïmplementeerd om de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te waarborgen en uw gegevens te beschermen tegen accidentele of onwettige vernietiging, verlies, wijziging, ongeoorloofde openbaarmaking of toegang. Wij beperken de toegang tot uw persoonsgegevens tot die werknemers, opdrachtnemers en dienstverleners die hiertoe een zakelijke noodzaak hebben.


1.13 Wijzigingen

Deze privacyverklaring kan van tijd tot tijd worden gewijzigd binnen de grenzen van de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Laatste update: juli 2021

  1. Privacy: klanten – leveranciers – overheden

Uw privacy is belangrijk voor ons.

Alle persoonsgegevens die wij verkrijgen in het kader van onze interacties met u als (potentiële) klant, (potentiële) leverancier of overheidsinstantie, worden verzameld en verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming, in het bijzonder de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2016/ 679 van 27 april 2016 (hierna “ AVG ”).

In deze privacyverklaring wordt uitgelegd waarom en hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, welke maatregelen wij nemen om uw gegevens te beschermen en hoe lang wij uw gegevens bewaren.

De AVG verleent u als betrokkene ook bepaalde rechten.


2.1 Identiteits- en contactgegevens

De gegevensbeheerder voor uw persoonlijke gegevens is de volgende juridische entiteit:

Ascensor (ndholdings)
Koning Boudewijnlaan 20a
3500 Hasselt
België

Ondernemingsnummer 0777.772.823

Als u vragen heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail info@Ascensor.be of per brief op het hierboven vermelde postadres (t.a.v. Privacy).


2.2 Doeleinden

Om onze dienstverlening te kunnen verlenen en onze contacten te kunnen beheren, verzamelen wij persoonsgegevens van u als (medewerker van) een (potentiële) klant. Wij verzamelen persoonsgegevens van u als (medewerker van) een (potentiële) leverancier om producten of diensten te ontvangen en om onze contacten te beheren. Wij verzamelen persoonsgegevens van u als medewerker van een overheidsinstantie om onze contacten met en verplichtingen jegens overheidsinstanties te regelen.

Wij kunnen uw persoonsgegevens ook nodig hebben in het kader van boekhoudkundige activiteiten en procesvoering.


2.3 Rechtsgrondslag

Wij verzamelen uw persoonsgegevens hoofdzakelijk als (medewerker van) een (potentiële) klant of leverancier, omdat dit noodzakelijk is voor het aangaan van een overeenkomst en voor de uitvoering van die overeenkomst en het regelen van onze contacten. Wij verzamelen uw persoonsgegevens hoofdzakelijk als personeelslid van een overheidsinstantie omdat wij een legitiem belang hebben bij het regelen van onze contacten met en verplichtingen jegens overheidsinstanties.

Wij kunnen uw persoonsgegevens ook verwerken omdat ( i ) u daarvoor uw toestemming hebt gegeven, (ii) wij een wettelijke verplichting hebben (bijvoorbeeld belasting- en boekhoudregels ) of (iii) wij een legitiem belang hebben dat ons vereist om uw gegevens te verwerken. persoonsgegevens (bijvoorbeeld in geval van een geschil).


2.4 Categorieën persoonsgegevens

Voor de bovengenoemde doeleinden kunnen wij de volgende persoonsgegevens verzamelen en verwerken:

  • identificatiegegevens _
  • persoonlijke karaktertrekken
  • werkgelegenheidsgegevens _
  • andere informatie verstrekt naar ons


2.5 Bron van persoonsgegevens

Over het algemeen verkrijgen wij uw persoonsgegevens in het kader van onze interacties met u als (personeelslid van) een (potentiële) opdrachtgever, (potentiële) leverancier of overheidsinstantie. Denk hierbij aan interacties via onze website, via e-mail, telefonisch en tijdens vergaderingen, seminars of evenementen. In bepaalde omstandigheden kunnen we ook bepaalde gegevens van derden ontvangen of dergelijke informatie ophalen uit openbaar beschikbare informatie.

2.6 Ontvangers van persoonsgegevens

Voor de bovengenoemde doeleinden kunnen wij uw persoonsgegevens aan de volgende derden verstrekken:

  • accountants
  • rechtsbijstand _
  • sociale zekerheidsautoriteiten _
  • overheidsinstanties _
  • justitie en politie autoriteiten
  • financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen _

Onze IT-, cloud-, software- en webontwikkelingsproviders hebben mogelijk ook toegang tot uw persoonlijke gegevens.


2.7 Overdracht van persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens worden niet zonder passende waarborgen overgedragen buiten de Europese Economische Ruimte.


2.8 Bewaartermijn

Uw persoonsgegevens als (personeelslid van) een (potentiële) klant of leverancier verwijderen of anonimiseren wij 10 jaar na het laatste contact of de beëindiging van onze samenwerking met de klant of leverancier (plus een verificatietermijn van 6 maanden). Wij zullen uw persoonsgegevens als medewerker van een overheidsinstantie verwijderen of anonimiseren 7 jaar nadat wij deze gegevens hebben verkregen (plus een verificatieperiode van 6 maanden)

Wij kunnen uw persoonsgegevens voor langere tijd gebruiken als een wettelijke verplichting of gerechtvaardigd belang ons noopt uw persoonsgegevens langer te bewaren of omdat u daarvoor toestemming heeft gegeven.


2.9 Rechten

U kunt altijd contact met ons opnemen als u:

  • om toegang tot of rectificatie van uw persoonsgegevens te verzoeken.
  • verzoeken om verwijdering van uw persoonsgegevens.
  • verzoeken om een beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens.
  • bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.
  • verzoeken om overdracht van uw gegevens naar een andere dienstverlener.
  • stuur ons een klacht als u van mening bent dat wij niet handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. U kunt ook een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteit.

Indien wij uw persoonsgegevens verwerken omdat u daarvoor toestemming heeft gegeven, kunt u uw toestemming altijd intrekken (zonder dat dit de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking aantast).

Voornoemde rechten kunt u uitoefenen per e-mail info@ascensor.be of per brief naar het postadres vermeld onder punt 2.1, vergezeld van een kopie van uw identiteitskaart. Wij verlenen u alle rechten waar u volgens de toepasselijke regelgeving recht op heeft.

Laat het ons ook weten als uw persoonsgegevens niet juist of niet meer actueel zijn.


2.10 Geautomatiseerde besluitvorming

Wij doen niet aan geautomatiseerde besluitvorming.


2.11 Beveiliging

organisatorische maatregelen geïmplementeerd om de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te waarborgen en uw gegevens te beschermen tegen accidentele of onwettige vernietiging, verlies, wijziging, ongeoorloofde openbaarmaking of toegang.


2.12 Wijzigingen

Deze privacyverklaring kan van tijd tot tijd worden gewijzigd binnen de grenzen van de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

  1. Statistische gegevens

Door de website te bezoeken, gaat u ermee akkoord dat Ascensor de hierna genoemde gegevens mag verzamelen en opslaan voor statistische doeleinden:

  • uw IP -adres ;
  • zoekopdrachten uitgevoerd via de zoekfunctie van de website;
  • de precieze tijd en datum waarop u de website hebt bezocht;
  • welke onderdelen van de website u heeft bezocht en in welke volgorde;
  • de locatie van waaruit u de website heeft bezocht; En
  • de url waarmee u op de website van Ascensor bent gekomen.

De gegevens worden gebruikt om te monitoren welke onderdelen van de website interessant zijn voor bezoekers en om de navigatie en de toegankelijkheid van informatie op de website te verbeteren. De gegevens worden niet gebruikt om u als individu te identificeren.

  1. Cookies

De website van Ascensor maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring van haar bezoekers te verbeteren. Een cookie is een klein bestand dat de websiteserver naar uw browser stuurt en dat vervolgens op uw computer wordt opgeslagen. Deze cookie verbetert de prestaties van de website (bijvoorbeeld door de laadtijd van de pagina’s te verkorten) bij uw volgende bezoek. Cookies kunnen ook worden gebruikt om de onder 3 genoemde statistische gegevens te verzamelen.

U kunt uw webbrowser zo configureren dat er elke keer dat er een cookie wordt geïnstalleerd een waarschuwing wordt gegeven, of dat de installatie van cookies wordt geblokkeerd. Het blokkeren van cookies afkomstig van de website van Ascensor kan echter leiden tot slechtere prestaties of tot het niet beschikbaar zijn van bepaalde delen van de website.

Contacteer ons vandaag nog voor een vliegende start naar het perfecte advocatenkantoor.

Bereid om jouw droomteam te vinden? Neem nu contact op en laten we aan de slag gaan!

Kanidaten
0 +
Kantoren
0 +
Years of Experience
0 +